مجله علمی - تفریحی
گرداوری برترین ها در این وبلاگ

رضا شفیعی‌جم متولد ۱۳۵۰ در تهران، بازیگر سینما و تلویزیون ایران است.
فعالیت در تئاتر از سال ۱۳۶۴.  فعالیت در تلویزیون از سال ۱۳۷۰. با بازی در مجموعه ساعت خوش ساخته مهران مدیری به شهرت رسید و پس از آن در بیشتر مجموعه‌های طنز خوش درخشید.

baa2dbe0de7f2f311e563f1a8ee16835 عکس قدیمی و جالب رضا شفیعی جم



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ پنج شنبه 25 خرداد 1391برچسب:, توسط ارمین
ارسال در تاريخ چهار شنبه 20 ارديبهشت 1391برچسب:, توسط ارمین

مایک کامیر و هیلاری داف: اگرچه مراسم عروسی آنها کاملا خصوصی بود اما عشق میان این دو به قدری آتشین بود که باعث شد این ازدواج شهرت خاصی داشته باشد.



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ سه شنبه 12 ارديبهشت 1391برچسب:, توسط ارمین

سال گذشته بیشتر کارگردانان بزرگ و مشهور سینما فیلم ساخته بودند و تعداد فیلم‌هایی که سینماروها فهرست کرده بودند که ببینند، خیلی زیاد بود. اما متاسفانه برخی از این فیلمسازان مشهور که در کارنامه‌شان فیلم‌های خوب و جوایز زیادی دیده می‌شد، نتوانستند آنطور که باید انتظارات را برآورده کنند.



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ یک شنبه 10 ارديبهشت 1391برچسب:, توسط ارمین

مهناز افشار با بازی در نقش کوتاهی در فیلم «سالاد فصل» نشان داد که توانایی هایی هم در اجرای نقش های متفاوت دارد و او در فیلم «آتش بس» توانست توانایی هایش را به رخ همگان بکشید. در سال های اخیر وی بازیگر پرکاری بوده و می توان گفت پردرآمدترین بازیگر زن سینمای ایران است.



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ چهار شنبه 6 ارديبهشت 1391برچسب:, توسط ارمین

در مراسمی با حضور بسیاری از چهره‌های عرصه سینما رستوران تهران پاریس افتتاح شد. از جمله حاضران در این مراسم: مسعود کیمیایی، داریوش ارجمند، رضا یزدانی، حسام نواب صفوی، رضا عطاران، نیوشا ضیغمی، مهدی هاشمی، سروش صحت، مهدی پاکدل، سعید راد، الهام حمیدی، رویا نونهالی، مجید انتظامی و…



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ سه شنبه 29 فروردين 1391برچسب:, توسط ارمین

لیلا حاتمی برای اولین بار سال ۱۳۶۲ با بازی در فیلم سینمایی «کمال‌الملک» به کارگردانی پدرش، وارد سینما شد. او در این فیلم نقش کودکی کمال‌الملک نقاش برجسته ایرانی را بازی می‌کرد. لیلا حاتمی در این فیلم ۱۱ ساله بود. 



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ سه شنبه 29 فروردين 1391برچسب:, توسط ارمین
ارسال در تاريخ چهار شنبه 9 فروردين 1391برچسب:, توسط ارمین

پیمان معادی فرزند یک زوج ایرانی است که در سال ۱۹۷۲ (۱۳۴۹) در نیویورک سیتی ، ایالات متحده به دنیا آمده است. خانواده او زمانی که او ۵ سال داشت به ایران بازگشتند. او دارای لیسانس مهندسی متالورژی از دانشگاه آزاد کرج می باشد.



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ دو شنبه 7 فروردين 1391برچسب:, توسط ارمین
ارسال در تاريخ یک شنبه 28 اسفند 1390برچسب:, توسط ارمین

صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد