مجله علمی - تفریحی
گرداوری برترین ها در این وبلاگ

در این مقاله قصد داریم بازی های هر کنسول که برای سرگرم کردن خانواده ها مناسب هستند را معرفی کنیم. در صفحه اول این مقاله بازی های مناسب برای کنسول بازی Xbox 360، در صفحه دوم 5 بازی مناسب برای کنسول PS3 و نهایتا در صفحه سوم بازی های خانوادگی کنسول Wii را معرفی می کنیم.



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ دو شنبه 28 فروردين 1391برچسب:, توسط ارمین

بالاخره پس از مدتی انتظار جدیدترین کنسول همراه سونی معروف به PlayStation®Vita در ژاپن و آمریکای شمالی عرضه شد و توانست به فروش قابل قبولی تا به این لحظه دست یابد. البته برای قضاوت در باره ی موفقیت این کنسول باید صبر کرد و دید چه عناوینی باعث می شوند این کنسول به یکی از بهترین ها مبدل شود. به همین دلیل بهانه پیدا شد که نگاهی مختصر به این کنسول و امکانات آن داشته باشیم.



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ دو شنبه 7 فروردين 1391برچسب:, توسط ارمین

مارک سرنی یکی از بازی سازهای با سابقه ، شوهی یوشیدا (رئیس استودیوهای جهانی سونی)و میک هاکینگ (مدیر ۳D استودیوهای جهانی سونی ) چشم انداز خود را از دنیای بازی در سال ۲۰۲۱ را به اشتراک گذاشتند که باهم می خوانیم .



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ شنبه 27 اسفند 1390برچسب:, توسط ارمین

در یک صحنه ی جالب از آخرین پیش نمایش در بازی Far Cry 3 که در آن، شخصیت اصلی بازی  ناامیدانه ای تلاش می کند برای فرار از یک قایق که در حال غرق شدن است.  و ارتباط با آب و اجسام شناور، دشمنان در حال شلیک کردن هستند.



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ چهار شنبه 17 اسفند 1390برچسب:, توسط ارمین

صفحه قبل 1 صفحه بعد