مجله علمی - تفریحی
گرداوری برترین ها در این وبلاگ

در روستای زلزله زده گوره درق که از توابع شهرستان اهر است، همه منازل خراب شده‌اند، حتی مسجد روستا نیز کاملاً ویران شده است.



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ جمعه 3 شهريور 1391برچسب:, توسط ارمین

وی جزو نخستین بازیکنانی بود که پرسپولیسی ها با او مذاکره کردند و گفته می شد کریم قول هایی هم داده است اما با چرخش به طرف استقلال احتمال این همکاری کمتر شد. حالا شنیده می شود قضیه انصاری فرد- پرسپولیس جدی تر شده و این بازیکن طلب قراردادی 1.4 میلیارد تومانی کرده است.



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ پنج شنبه 25 خرداد 1391برچسب:, توسط ارمین

Açelya Samyeli Danoğlu در فینال مسابقات دختر شایسته 2012 که 10 شرکت کننده داشت به عنوان زیباترین و شایسته ترین دختر ترکیه در این مسابقات انتخاب شد این دختر از شهر استانبول با سن 18 و قد 1،83 در این مسابقات شرکت کرده بود.

انتخاب عجیب زیباترین دختر ترکیه در سال ۲۰۱۲ + تصاویر



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ پنج شنبه 25 خرداد 1391برچسب:, توسط ارمین

مدیرعامل شرکت تولیدکننده اولین تبلت ایرانی گفت: تبلت «دیمو» با جدیدترین فناوری روز دنیا در کشور تا پایان خرداد ماه تولید و عرضه می شوند.

 

رضا مریداوی گفت: تبلت های «دیمو» اولین تبلت های ایرانی در سطح کشور خواهند بود که با بهره گیری از سرمایه ایرانی و کار ایرانی تا پایان ماه جاری عرضه می شوند.



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ پنج شنبه 25 خرداد 1391برچسب:, توسط ارمین

در تصاویری که در سایت ۹to5mac از طریق شرکت uBreakiFix به دست آنها رسیده است آیفون بعدی اپل تغییرات زیادی نسبت به آیفون۴s خواهد داشت.



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ سه شنبه 16 خرداد 1391برچسب:, توسط ارمین

یازدهمین دوره لیگ برتر فوتبال با قهرمانی تیم سپاهان به پایان رسید و آنچه از این دوره از رقابت های باقی ماند آمارهایی است که در تاریخ ثبت می شود.
در زیر نگاهی آماری به وضعیت تیم ها در سی و چهار هفته ای که با هم به رقابت پرداختند، می اندازیم و به بررسی ترین های لیگ برتر می پردازیم.



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ یک شنبه 24 ارديبهشت 1391برچسب:, توسط ارمین

گوشیOptimus L7  ال جی که از گوشی های سریL  ال جی می باشد، ‌از این هفته به بازار عرضه خواهد شد. این گوشی هوشمند علی رغم طراحی و ظاهر اسپرت خود،‌ از صفحه نمایش ۴٫۳ اینچی برخوردار بوده و دارای نسخه Ice Cream Sandwich سیستم عامل آندروید می باشد.

9c42ca6d96c04559ef67c4a557d6f03e گوشی جدید و متفاوت ال جی + عکس


ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ یک شنبه 24 ارديبهشت 1391برچسب:, توسط ارمین
ارسال در تاريخ چهار شنبه 20 ارديبهشت 1391برچسب:, توسط ارمین

هرچند متاسفانه در بسیاری از پارامترهای مثبت در رده آخرین کشورهای دنیا و در بسیاری از گزینه های منفی در رده اولین های دنیا هستیم؛ اما در برخی زمینه های قابل توجه هم رتبه مناسبی در دنیا داریم که دونستنش برای حفظ روحیه مان خوبه .



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ شنبه 9 ارديبهشت 1391برچسب:, توسط ارمین

"مرجان تی وی" شرکتی رسانه ای است که شبکه "من و تو 1" به آن وابسته است. "مرجان تی وی" را کیوان و مرجان عباسی، زوج ایرانی مقیم بریتانیا راه اندازی کرده اند. آن ها با وجود درخواست های مکرر، از مصاحبه با رسانه ها دوری می کنند.



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ جمعه 8 ارديبهشت 1391برچسب:, توسط ارمین

صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد