مجله علمی - تفریحی
گرداوری برترین ها در این وبلاگ

در یک مطالعه گسترده که در سال ۲۰۰۸ در ۳ کالج و دانشگاه آمریکا در بین دانشجویانی از نژادها و رنگ پوست‌های مختلف انجام گرفت، مشخص شد که زنان در حین مطرح‌کردن جملات منظور خود را شفاف‌تر و درست‌تر بیان می‌کنند.



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ سه شنبه 16 اسفند 1390برچسب:, توسط ارمین

شاید این جمله را بسیار شنیده باشید : «من همیشه بدعکسم!» اگر شما نیز جزو کسانی هستید که مرتب این جمله را تکرار می کنند این مطلب برای شماست. البته هیچ کس نیست که بگوید دوست ندارد عکس ها و فیلم هایش زیبا شود و همه به دنبال راهی هستند که همیشه عکس و فیلمی زیبا داشته باشند.



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ یک شنبه 14 اسفند 1390برچسب:, توسط ارمین

۱-سلام دادن را تو آغاز کن زیرا سلام موجب اطمینان طرف مقابل می شود.
۲-تبسم کن زیرا تبسم طرف مقابل را سحر می کند و قلبش را می نوازد.
۳-به طرف مقابل خود اهمیت ده و از او تقدیر کن و با مردم آنگونه برخورد کن که دوست داری با تو برخود کنند.
۴-در شادی های مردم شریک شو.



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ چهار شنبه 3 اسفند 1390برچسب:, توسط ارمین

رنگ ، عنصر قدرتمندی در دکوراسیون داخلی است که می تواند بسیار الهام بخش باشد و برای فضایی ساده و معمولی حال وهوایی ویژه و جلوه ای جذاب ایجاد کند.به ویژه هنگامی که از رنگ ها در دکوراسیون داخلی و خارجی خانه استفاده می شود .



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ سه شنبه 2 اسفند 1390برچسب:, توسط ارمین

 در طول دوران كاريم بـا افـرادي كه در زنـدگـي روزمـره خـود سطح استرس بالايي داشتند، در ميانشان با يك خصيصه مشترك و بـسيـار عـمـومـي مـواجـه شدم - اعتماد بنفس پايين. همچنين دريافتم كه اعتماد بنفس مي تواند موجب پـديـد آمـدن سطح بالايي از استرس، بي خوابي، اظطراب و بسياري از علايم بيمار گونه گردد.



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ پنج شنبه 20 بهمن 1390برچسب:, توسط ارمین

  رابطه مثبت با همکاران باید بر مبنای احترام به حریم شخصی، مقام و شخصیت آنها باشد و مراقب کلیه رفتارهای خود، گپ های دوستانه، شوخی و خنده، و اختلافات باشید. 



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ دو شنبه 17 بهمن 1390برچسب:, توسط ارمین

خلاقیت باعث بروز افکار بزرگ در انسان میشود. اما معمولا سـخت ترین مرحله نــقطه شروع است. افکار بزرگ ما را به سمت پیشرفت راهنمایی کرده و فردایی روشن را برایمــان به ارمغان می آورند.  



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ دو شنبه 17 بهمن 1390برچسب:, توسط ارمین

صفحه قبل 1 صفحه بعد