مجله علمی - تفریحی
گرداوری برترین ها در این وبلاگ

وی جزو نخستین بازیکنانی بود که پرسپولیسی ها با او مذاکره کردند و گفته می شد کریم قول هایی هم داده است اما با چرخش به طرف استقلال احتمال این همکاری کمتر شد. حالا شنیده می شود قضیه انصاری فرد- پرسپولیس جدی تر شده و این بازیکن طلب قراردادی 1.4 میلیارد تومانی کرده است.



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ پنج شنبه 25 خرداد 1391برچسب:, توسط ارمین

یازدهمین دوره لیگ برتر فوتبال با قهرمانی تیم سپاهان به پایان رسید و آنچه از این دوره از رقابت های باقی ماند آمارهایی است که در تاریخ ثبت می شود.
در زیر نگاهی آماری به وضعیت تیم ها در سی و چهار هفته ای که با هم به رقابت پرداختند، می اندازیم و به بررسی ترین های لیگ برتر می پردازیم.



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ یک شنبه 24 ارديبهشت 1391برچسب:, توسط ارمین

تمرین دوم : شامل دو حرکت ترکیبی می باشد. بلند کردن زانو + پوش آپ

عضلاتی که درگیر میشوند شامل(سینه. بازوها.شکم وپشت می باشد)

cf71185aa43265e2beacc7cc8143c294 آموزش تصویری تمرینات ایروبیک



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ سه شنبه 8 فروردين 1391برچسب:, توسط ارمین

نیم ساعت پیاده روی سریع روزانه معادل حداقل یک و نیم سال افزایش طول عمر برای شما. یک ورزش معمولی و ساده طی روز، علاوه بر شادابی و نشاط نه تنها می تواند شما را از ابتلا به نارسایی های قلبی ایمن کند، بلکه طول عمر بیشتری را برای شما تضمین می کند.



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ یک شنبه 6 فروردين 1391برچسب:, توسط ارمین


۱. Jose Mourinho, Real Madrid | £۱۲.۳m


ثروتمندترین مربیان دنیا + عکس www.taknaz.ir



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ پنج شنبه 3 فروردين 1391برچسب:, توسط ارمین

مسی در همه سال هایی بازیگری اش که به عنوان یکی از بهترین بازیکنان دنیا شناخته می شود، در زندگی خصوصی اش حاشیه نداشته است و تنها با دوست دختر قدیمی اش “آنتونلا روکوسو” دیده شده است ، آنها سرانجام نامزد کرده اند و به نظر می رسد به زودی با هم ازدواج خواهند کرد.

-




ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ پنج شنبه 3 فروردين 1391برچسب:, توسط ارمین

فرمانده پلیس راه کشور جزییات سانحه رانندگی سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران را اعلام کرد.سرهنگ محمدرضا مهماندار درباره سانحه رانندگی علی دایی که دیشب ساعت 20:30 در اتوبان نطنز- کاشان و در پل سرآسیاب رخ داد



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ یک شنبه 28 اسفند 1390برچسب:, توسط ارمین

تناسب ‌اندام یا سلامتی که از راه فعالیت ‌ها و تمرینات هوازی به دست می‌آید را تناسب ‌اندام هوازی می‌نامند. واژه هوازی (ایروبیک) صفتی است که معمولاً به چیزی که به هوا نیاز دارد مرتبط است. 

بعد از تعریف تناسب‌ اندام هوازی می‌توانیم به سراغ اطلاعات مربوط به تمرینات و تست‌های آن برویم.



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ چهار شنبه 24 اسفند 1390برچسب:, توسط ارمین

برنامه نود شب گذشته بار دیگر و پس از دو هفته تعطیلی روی آنتن تلویزیون رفت. این برنامه یکی از جنجای ترین برنامه های 90 در چند ماه گذشته بود . در این برنامه از انتخابات فدراسیون فوتبال گرفته تا بحث جابجایی جام حذفی و دیدارهای روز پایانی فوتسال مورد نقد و بررسی قرار گرفت .



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ سه شنبه 23 اسفند 1390برچسب:, توسط ارمین

بازیکنان فوتبال در تمام دنیا چهره های مطرح و جذابی برای مردم هستند. آنها به قدری برای مردم مهم هستند که در مجلات و روزنامه ها همیشه به دنبال نزدگی شخصی آنها هستند. حتی مدل مو و لباس آنها مدل خودرو و خانه ای که در آن زندگی می کنند هم برای مردم و دوستدارانشان جالب است.



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ سه شنبه 23 اسفند 1390برچسب:, توسط ارمین

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد