مجله علمی - تفریحی
گرداوری برترین ها در این وبلاگ

گوشیOptimus L7  ال جی که از گوشی های سریL  ال جی می باشد، ‌از این هفته به بازار عرضه خواهد شد. این گوشی هوشمند علی رغم طراحی و ظاهر اسپرت خود،‌ از صفحه نمایش ۴٫۳ اینچی برخوردار بوده و دارای نسخه Ice Cream Sandwich سیستم عامل آندروید می باشد.

9c42ca6d96c04559ef67c4a557d6f03e گوشی جدید و متفاوت ال جی + عکس


ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ یک شنبه 24 ارديبهشت 1391برچسب:, توسط ارمین

زندگی مشترک سونی و اریکسون پس از ۱۰ سال به پایان رسید و این دو کمپانی از هم طلاق گرفته تا از این پس هریک به تنهایی راه خود را ادامه دهند. اولین محصول شروع مجدد سونی Xperia S است. اولین محصول سونی پس از این جدایی، ویژگیهایی دارد که قبل از این در هوشمندهای این شرکت کمتر دیده شده است.



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ چهار شنبه 6 ارديبهشت 1391برچسب:, توسط ارمین

HTC One S دومین مدل از خانواده جدید One محسوب می شود که نسبت به برادر بزرگتر خود HTC One X کوچکتر و ضعیفتر است. البته این ضعیفتر شدن اصلا بد نیست چون پردازنده چهار هسته ای One X به درد هر کسی نمی خورد.



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ چهار شنبه 6 ارديبهشت 1391برچسب:, توسط ارمین

در ادامه 10 توصیه برای صرفه جویی در مصرف انرژی و در نتیجه بالا بردن طول عمر باتری ابزارهای اندرویدی آموزش خواهیم داد که به شما کمک می کند بدون صرف هزینه برای باتری های کمکی و بدون نیاز به شارژ مجدد، ابزار اندرویدی خود را بیشتر روشن نگه دارید.



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ دو شنبه 28 فروردين 1391برچسب:, توسط ارمین

با این ترفند بسیار کاربردی میتوانید گوشی خود را که گم شده است برای همیشه غیر فعال کنید. شاید گوشی خود را گم کرده باشید و شخص دیگری گوشی شما را پیدا کرده باشد و آن را به شما پس دهد اما شما میتوانید برای جلوگیری از سوء استفاده از گوشیتان میتوانید با این ترفند گوشی خود را غیر فعال کنید.



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ سه شنبه 8 فروردين 1391برچسب:, توسط ارمین

اطلاعات و تصاویری از سامسونگ Galaxy S III به منابع خبری درز کرد.

 



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ شنبه 5 فروردين 1391برچسب:, توسط ارمین

از ماه ها قبل شرکت های مختلف سازنده تلفن همراه اعلام کردند که در سال 2012 تلفن های همراه جدیدی را به بازار عرضه می کنند. در این مطلب قصد داریم تا شما را با گوشی های جدیدی که در سال 2012 به بازار آمده و به نوعی آینده نگر هستند آشنا کنیم.

[تصویر:  69723_559.jpg]



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ یک شنبه 28 اسفند 1390برچسب:, توسط ارمین

قيمت‌ها از ميان گارانتي‌هاي اصلي انتخاب و درج شده است. گوشي‌هاي بازار معمولا با ميانگين 5 تا 15 هزار تومان اختلاف قيمت به فروش مي‌رسد.



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ چهار شنبه 24 اسفند 1390برچسب:, توسط ارمین

صفحه قبل 1 صفحه بعد