مجله علمی - تفریحی
گرداوری برترین ها در این وبلاگ

سال هاست در همان شهری زندگی و تدریس می کنم که اصغر فرهادی و محسن امیریوسفی هم در آن جا کودکی و نوجوانی شان را گذرانده اند و با بچه های همان مدرسه ای محشور هستم که اصغر فرهادی هم از همان مدرسه دیپلم رشته ی تجربی را گرفته است.



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ جمعه 26 اسفند 1390برچسب:, توسط ارمین

 تام کروز یکی از بزرگترین نام ها در هالیوود ، احتمالا قبل از اینکه بازیگر ثروتمندی شود کیف دوستانش و بازیگران را تحویل می گرفته است، چرا که او پیشخدمت مهمان خانه بوده است!

 



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ سه شنبه 23 اسفند 1390برچسب:, توسط ارمین

تب رستوران‌داری و راه‌اندازی انواع غذاخوری‌ها و کافی‌شاپ‌های رنگارنگ اگر چه به طور عمده سال‌های پایانی دهه ۸۰ در میان هنرمندان اوج گرفت، ولی در ادامه با آن جدیت مورد اقبال واقع نشد. ولی همچنان هرازگاهی یکی از هنرمندان یا چهره‌های مشهور در عرصه‌های دیگر شانس خود را در این زمینه هم امتحان می‌کنند.



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ جمعه 19 اسفند 1390برچسب:, توسط ارمین

اين‌بار محسن يگانه جوابگوي سوالات زندگي ايده‌آل شد. پسري 26 ساله كه آرام آرام خودش را به مخاطبانش معرفي كرد. چند سال پيش گاهي در ماشين‌ها يا خانه‌ها صداي او را مي‌شنيديم و كنجكاوي مي‌كرديم تا اسمش را بدانيم.



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ پنج شنبه 18 اسفند 1390برچسب:, توسط ارمین
ارسال در تاريخ پنج شنبه 18 اسفند 1390برچسب:, توسط ارمین

امين حيايي با حضور در فيلم هايي با مجموع فروش نه ميليارد و چهل ميليون تومان به عنوان پول سازترين بازيگر مرد سال 90 و ليلا حاتمي با حضور در فيلم هايي با مجموع فروش چهار ميليارد و پانصد و هشتاد و هفت ميليون تومان به عنوان پول سازترين بازيگر زن سال 90 انتخاب شدند.

[تصویر:  68458_522.jpg]



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ پنج شنبه 18 اسفند 1390برچسب:, توسط ارمین
ارسال در تاريخ سه شنبه 16 اسفند 1390برچسب:, توسط ارمین

فیلم جای اژدها (There be dragons) فیلمی به کارگردانی رولند جفی و بازیگری گلشیفته فراهانی در نقش لیلا محصول سال ۲۰۱۱ است.

 



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ دو شنبه 15 اسفند 1390برچسب:, توسط ارمین

سلنا گومز بازیگر و خواننده اهل آمریکا است ، او بیشتر به خاطر بازی در نقش آلکس روسو در سریال کمدی «جادوگران سرزمین لرزان» از شبکه دیزنی به شهرت رسیده ‌است ، وی بازیگری را با نقش آفرینی در فیلم ‌های تلویزیونی شروع کرد .

3tare.com | بیوگرافی کامل سلنا گومز خواننده ی آمریکایی



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ یک شنبه 14 اسفند 1390برچسب:, توسط ارمین

مجموعه عکس های جدید و فوق العاده زیبای محمد رضا گلزار بازیگر خوش چهره ی سینمای کشور را در این مجموعه گذاشته ایم برای شما همراهان همیشگی سایت بزرگ تفریحی ستاره که در ادامه مشاهده می نمایید

3tare.com | سری جدید عکس های زیبای محمدرضا گلزار در اسفند 90



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ شنبه 13 اسفند 1390برچسب:, توسط ارمین

صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد