مجله علمی - تفریحی
گرداوری برترین ها در این وبلاگ
ارسال در تاريخ پنج شنبه 3 فروردين 1391برچسب:, توسط ارمین
ارسال در تاريخ سه شنبه 1 فروردين 1391برچسب:, توسط ارمین

 حال‌وهوای نوروز و یک فصل تازه آماده است تا برای خودش غوغایی به پا کند! غوغایی که تا آخر این ماه به اوج خودش می‌رسد و بعد به یک آرامش بهاری تبدیل می‌شود. فصلی پر از رنگ، پر از زیبایی و پر از رایحه‌های خوش! شما هم با بهار هماهنگ شوید، رایحه‌تان را بهاری کنید.



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ دو شنبه 29 اسفند 1390برچسب:, توسط ارمین

برای همراه شدن با مد روز می توانید به همراه زیورآلات کلاسیک یک پلوور زیبا با یقه های برگردان گرد بپوشید(سمت چپ) یا دامن نوک مدادی توری زیبا برتن کنید(سمت راست). سعی کنید به جای رنگ مشکی سیر از رنگهای تیره روشن تر مثل این پلوور زیتونی رنگ و دامن کاکائویی استفاده کنید.



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ چهار شنبه 24 اسفند 1390برچسب:, توسط ارمین

cool Water

یک پیس از این عطر خوشبو کافی است تا لبخند را به لبان شما بیاورد. از سال ۱۹۸۸ تا کنون این عطر به زنان رایحه ای بهشتی بخشیده است. کول واتر آمیزه ای از بوی مشک ، گل یاس و بوی چوب است. بهتر از اینم هست؟



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ چهار شنبه 24 اسفند 1390برچسب:, توسط ارمین

از نظر علمی ثابت شده افرادیکه شناختی از شما ندارند، از روی ظاهـر شــما در عـرض ۳۰ ثانیه در مورد شخصیتتان نتـیجه گیری می کنند. این ارزشیابی درمدت زمان بسیار کوتاهی به صورت ناخواسته در ذهن شکل می گیرد.



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ چهار شنبه 24 اسفند 1390برچسب:, توسط ارمین

 این قرن ۲۱ است ، عصر تکنولوژی اطلاعات و جهانی شدن ، مادی و مصرف است. مردم در تلاش برای ایجاد میلیون ها دلار هستند که بتوانند لوکس زندگی کنند. داشتن محصولاتی که توسط برندهای لوکس زیر تولید شده نمادی از طبقه بالا و وضعیت در چنین جامعه ای نظر گرفته شده است ،



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ پنج شنبه 18 اسفند 1390برچسب:, توسط ارمین

اسمش خرید عید است از خیلی زمان های پیش رسم بر این بود که آدم ها، نزدیکی های سال نو یا همان اسفندماه که می شد شال و کلاه می کردند و راهی بازار می شدند، اصلا اوج خریدها و بازار رفتن های همه آدم ها توی همین روزهای اسفند است.



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ دو شنبه 15 اسفند 1390برچسب:, توسط ارمین

دنیای عطرها، دنیای بی‌نظیری است؛ دنیایی که هر رایحه‌ای نماینده یک شخصیت می‌شود. برای همین است که عطرها تا این حد متنوع هستند، درست مثل آدم‌ها. عطرهای گرم ساخته شده‌اند برای روزهای سرد.



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ شنبه 13 اسفند 1390برچسب:, توسط ارمین

نبـود وقـت کـافی بـه منظور آماده شدن برای رفتن به محل کـار و یا اولـیـن مـلاقات، بـهـانـه خــوبی برای درست لباس نپوشیدن و تمیز نکردن فرد، به شمار نمی رود. شـمـا بـایـد در هـر حـالتی دوش بگیرید، موهایتان را مرتب کنید، و مطمئن شوید که هر سانتیمتر از بدنتان در بهترین وضـعـیـت ممـکـن قـرار دارد



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ شنبه 13 اسفند 1390برچسب:, توسط ارمین

صفحه قبل 1 2 3 4 5 صفحه بعد