مجله علمی - تفریحی
گرداوری برترین ها در این وبلاگ

نیم ساعت پیاده روی سریع روزانه معادل حداقل یک و نیم سال افزایش طول عمر برای شما. یک ورزش معمولی و ساده طی روز، علاوه بر شادابی و نشاط نه تنها می تواند شما را از ابتلا به نارسایی های قلبی ایمن کند، بلکه طول عمر بیشتری را برای شما تضمین می کند.



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ یک شنبه 6 فروردين 1391برچسب:, توسط ارمین

مراقبت مناسب و خوب از پوست- مانند جلوگیری از اشعه های آفتاب، شستن پوست خود به آرامی و با ملایمت و استفاده منظم از نرم کننده های پوست- به شما کمک می کند تا مرحله پیری طبیعی پوست را به تاخیر بیندازید و از بسیاری از مشکلات پوست جلوگیری بشود.



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ پنج شنبه 3 فروردين 1391برچسب:, توسط ارمین
در ایام نوروز با توجه به خوراکی های مرسوم، میزان مصرف خوراکی های پر کالری مثل آجیل و شیرینی ها بالا می رود که دریافت بیش از حد کالری و چاقی را در پی دارد.
یک متخصص تغذیه خطاب به افراد رژیمی گفت : لازم نیست در ایام عید وزن خود را کم کنید فقط با رعایت تغذیه متعادل از اضافه وزن جلوگیری کنید.


ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ دو شنبه 29 اسفند 1390برچسب:, توسط ارمین

 پیشتر تاثیر مثبت شکلات خالص بر کاهش فشار خون و بیماری های قلبی ثابت شده بود. ولی بر اساس یک پژوهش جدید در کشور سوئد، شکلات خالص یا سیاه باعث کاهش بروز سکته مغزی می شود. پژوهشگران این تاثیر را به ماده ای به نام فلائونوئید موجود در کاکائو خالص نسبت می دهند.



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ جمعه 19 اسفند 1390برچسب:, توسط ارمین

یکی از بیماری‌های شایع دوران بلوغ، جوش جوانی یا آکنه است که در زن و مرد با درجه های مختلف در سال‌های بعد از بلوغ ظاهر می‌شود. از آنجا که مردان جوان کمتر به این مشکل اهمیت می‌دهند، لازم است چند توصیه برای آنها داشته باشیم:



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ پنج شنبه 18 اسفند 1390برچسب:, توسط ارمین

در این مطلب به نقل از «Prevention»، به ۷ نوع ماده غذایی که خطر بروز بیماری‌های چشمی را کاهش می‌دهد، اشاره شده است که امیدواریم مفید واقع شود.



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ سه شنبه 16 اسفند 1390برچسب:, توسط ارمین

چند سال پیش هیچکس از فواید و مزایای فیبر آگاهی نداشت، اما این روزها وضع کاملاً متفاوت است. سال گذشته، تولید کننده‌ های موادغذایی بیش از ۱۵۰۰ محصول با فیبر بالا را معرفی کردند که نسبت به سال ۲۰۰۵، ۱۲۱ درصد افزایش داشته است.



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ سه شنبه 16 اسفند 1390برچسب:, توسط ارمین

آیا شما هر روز بیشتر از ۶ ساعت پشت کامپیوترتان یا روی صندلی می نشینید؟ ممکن است پاسخ بسیاری از شما به این سوال مثبت باشد. در این صورت باید بدانید که ادامه این روند ممکن است سلامتی شما را به خطر بیندازد. اما چطور؟



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ سه شنبه 16 اسفند 1390برچسب:, توسط ارمین

خانمی که دست به کمر ایستاده و ابروهایش را درهم گره کرده. اشتباه نکنید! این تصویر یک زن عصبانی نیست. اخمش از کمردرد است و دستانش عضلات پشت کمر را فشار می‌دهند تا بلکه کمی از گرفتگی و درد آنها کم شود....



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ یک شنبه 14 اسفند 1390برچسب:, توسط ارمین

این کرم در ابتدا رنگ تیره دارد و به محض خنک شدن روشن تر می گردد. مصرف این کرم به پوست نسبتا رنگ برنزه می دهد…

با طرز تهیه ی کرمی برای برنزه شدن پوست که می توانید مواد لازم آن را از داروخانه و عطاریها تهیه کرده و خودتان در منزل تهیه کنید آشنا شوید:



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ یک شنبه 14 اسفند 1390برچسب:, توسط ارمین

صفحه قبل 1 2 3 4 5 صفحه بعد