مجله علمی - تفریحی
گرداوری برترین ها در این وبلاگ

در اینجا نگاهی به ۱۰ ویژگی جدید و پیشرفت‌هایی که در این نسخه جدید ویندوز وارد شده خواهم انداخت.



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ جمعه 8 ارديبهشت 1391برچسب:, توسط ارمین

علیرغم خبرهایی که تا چند روز پیش در خصوص این محصول در اینترنت منتشر می‌شد، این آیپد به جای iPad 3 و یا iPad HD فعلا بدون هیچ نام خاصی و با عنوان New iPad شناخته می شود. پس فعلاً ما هم آن را با نام آیپد جدید می شناسیم. البته هنوز بسیاری معتقدند که در زمان ورود کالا به بازار اپل نسل سوم آیپد را با نام iPad HD روانه بازار می کند.

performance



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ پنج شنبه 7 ارديبهشت 1391برچسب:, توسط ارمین

واژگان موجود در تصویر فوق نشان دهنده کلماتی است که بیشترین تعداد جستجو در گوگل را داشته اند. اگر بخواهیم نگاهی به سال‌های گذشته داشته باشیم باید کمی خوشحال بود که واژه‌ای مانند آموزش به لیست ۱۰ واژه بیشتر جستجو شده وارد شده است!



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ چهار شنبه 6 ارديبهشت 1391برچسب:, توسط ارمین

اگر در فکر خرید یک لپ‌تاپ جدید در بهار امسال هستید، بهتر است صبر کنید. مگر اینکه لپ‌تاپ فعلی‌تان دارد آخرین نفس‌هایش را می‌کشد و مجبور هستید زودتر جایگزینی برای آن بیابید. دلایل موجهی وجود دارد که برای خرید یک دستگاه جدید، لااقل تا تابستان صبر کنید. یا شاید حتی تا پاییز، به خصوص اگر دنبال یک کامپیوتر ویندوزی هستید. و البته این پیشنهاد شامل حال لپ‌تاپ‌های اپل هم می‌شود.



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ چهار شنبه 6 ارديبهشت 1391برچسب:, توسط ارمین

اینجا بهترین لپ تاپ های مخصوص گیم که در بازار ایران موجود هستند را منتخب کرده ایم و سعی کرده ایم همه سلایق و نیاز ها را نیز پوشش دهیم. مسلم است هیچ گاه یک لیست کامل نیست، اما با توجه به بازار خاص ایران،  و ارزش ریال در برابر دلار، مجبوریم لیست را محدود کرده و از مدلهایی برگزینیم که در بازار وفور بیشتری دارند.



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ پنج شنبه 30 فروردين 1391برچسب:, توسط ارمین

در ادامه 10 توصیه برای صرفه جویی در مصرف انرژی و در نتیجه بالا بردن طول عمر باتری ابزارهای اندرویدی آموزش خواهیم داد که به شما کمک می کند بدون صرف هزینه برای باتری های کمکی و بدون نیاز به شارژ مجدد، ابزار اندرویدی خود را بیشتر روشن نگه دارید.



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ دو شنبه 28 فروردين 1391برچسب:, توسط ارمین

اگر سال ۲۰۱۱ را سال ظهور و قدرت‌نمایی تبلت‌ها بدانیم بی‌شک سال ۲۰۱۲، سال عرض‌اندام پدیده نوظهور دیگری با نام اولترابوک خواهد بود.اولترابوک‌ها نسل جدیدی از لپ‌تاپ‌هاست که سبک‌تر، نازک‌تر و قوی‌تر از اسلاف خود است. برای این که یک لپ‌تاپ بتواند افتخار صفت اولترابوک را پیدا کند باید دارای خصوصیت زیر باشد:



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ چهار شنبه 9 فروردين 1391برچسب:, توسط ارمین

پی‌سی‌ورلد با انجام تعداد زیادی آزمایش، کارایی نسخه پیش‌نمایش ویژه مصرف‌کننده ویندوز ۸ را از جهات مختلف مورد بررسی قرار داده و در نهایت آن را سریع‌تر (در بعضی تست‌ها خیلی سریعتر) از ویندوز 7 دانسته است.



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ چهار شنبه 9 فروردين 1391برچسب:, توسط ارمین

ما در این مقاله به برسی یکی از قدرتمند ترین و در عین حال جذابترین تبلت های آندرویدی به نام  تبلت اسوس ای پد ترنسفورمر تی اف ۱۰۱(Asus Eee Pad Transformer TF101) خواهیم پرداخت و نگاهی جامع به ویژگی های برتر و نقاط ضعف این تبلت خواهیم انداخت.



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ دو شنبه 7 فروردين 1391برچسب:, توسط ارمین

بالاخره پس از مدتی انتظار جدیدترین کنسول همراه سونی معروف به PlayStation®Vita در ژاپن و آمریکای شمالی عرضه شد و توانست به فروش قابل قبولی تا به این لحظه دست یابد. البته برای قضاوت در باره ی موفقیت این کنسول باید صبر کرد و دید چه عناوینی باعث می شوند این کنسول به یکی از بهترین ها مبدل شود. به همین دلیل بهانه پیدا شد که نگاهی مختصر به این کنسول و امکانات آن داشته باشیم.



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ دو شنبه 7 فروردين 1391برچسب:, توسط ارمین

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 15 صفحه بعد