مجله علمی - تفریحی
مجله علمی - تفریحی
گرداوری برترین ها در این وبلاگ

شرکت حمل و نقل مارچی به تازگی طرحی برای یک اتومبیل بسیار لوکس داده است.این طرح به عنوان یک کاخ بر روی جاده ها شناخته میشود.این ماشین به قدری مجهز است که در هنگام مسافرت به هیچ عنوان نیاز به توقف ندارید زیرا میتواند تمام موارد مورد نیاز شما را تامین میکند.
این خودرو قرار است در سه طرح متفاوت ساخته شود.طرح اصلی آن برداشته شده از طرح لویجی کلانی در سال ۲۰۰۱ می باشد. بعضی از قسمت های آن واقعا زیبا و باورنکردنی هستند مانند شیشه بیضی شکل آن که همگان را به حیرت وامیدارد. موتور این خودرو یک موتور ۵۳۰ اسب بخاری است که با سوخت دیزلی کار میکند و بیشتر بدنه آن از فیبر کربن ساخته شده است و همیچنین این ماشین دارای گواهینامه های خوب در بخش ایمنی می باشد.

7da9b67bcb9c6ded321eacdccdbe806c اتوموبیلی که یک کاخ است

مدل خانوادگی
این مدل از این ماشین برای راحتی خانواده ها طراحی شده است.تمام سیستم های داخلی آن به صورت خودکار کار میکند . از جمله مزایا آن میتوان به دو طبقه بودن آن اشاره کرد همچنین دارای یک آشپزخانه،اتاق خواب حمام و دستشویی ویک اتاق نشیمن گاه اشاره کرد.شما میتوانید از همه این امکانات در کنار یک سیستم استریو و پخش قوی لذت ببرید.

45d17c3a5e751d080ca3b93ae77f86cc اتوموبیلی که یک کاخ است

مدل اختصاصی(VIP)
این مدل به عنوان یک دفتر کار یا یک محل برای جلسات آن هم به صورت متحرک شناخته میشود.با داشتن ۶ مبل اداری و راحت همراه سیستم ماساژ میتواند بسیار محل خوبی برای برگزاری جلسات رسمی آن هم بر روی جاده ها باشد.همچنین سقف ۲٫۵ متری آن فضایی خوب برای راحت قدم زدن و نفس کشیدن را به شما میدهد.

2e7ea094f5fa78818678491b475f479e اتوموبیلی که یک کاخ است

مدل چشم انداز
این مدل با یک فضای زیاد طراحی شده است و همین امر باعث به وجود آمدن یک فضای خوب برای یک محل کار شده است.طول این خودرو ۱۲ متر است و به علت اینکه در آن وسیله اضافی به کار نرفته است،فضای زیادی دارد.

 

9b9b047f91af7be8f32580c8924d81b8 اتوموبیلی که یک کاخ است

هر سه مدل های بالا میتوانند واقعا به یک کاخ متحرک تبدیل شونداگر مقداری وسایل شیک و زیبا در آن گذاشته شود.در ضمن در هر سه مدل شومینه ای تعبیه شده است که در هنگام پارک بودن ماشین میتوان از ان استفاده کرد همچنین دارای امکانات ساده ای مانند اینترنت یا تلوزیون نیز می باشند.لازم به ذکر است که این خوذرو به عنوان گرانترین خودروی جهان نیز شناخته میشود.


ارسال در تاريخ پنج شنبه 27 بهمن 1390برچسب:, توسط ارمین