مجله علمی - تفریحی
مجله علمی - تفریحی
گرداوری برترین ها در این وبلاگ

 CES2011 نيز به پايان رسيد و ما نيز تمام تلاش خود را براي رساندن خبر هاي مهم به شما كرديم و پس از اين سعي در ارائه جمع بندي هاي كلي از اين نمايشگاه مي كنيم. چراكه در ماه هاي آينده بسياري از اين محصولات در اختيار شما خواهد بود و براي اينكه بدانيد كدام محصول مناسب شماست، نياز به اين جمع بندي و مقايسه ها خواهيد داشت. در اين مرحله برترين لپ تاپ هاي اين نمايشگاه را بررسي كرده و مشخصات كلي آن ها را بازبيني خواهيم كرد. اگر در آينده قصد خريد لپ تاپ را داريد اين مقاله مي تواند براي شما مفيد باشد.

اگر قرار است در آينده (دور يا نزديك) يك لپ تاپ تهيه كنيد، بهتر است سعي كنيد مدلي را انتخاب كنيد كه تعدادي از تكنولوژي هاي روز را دارا باشد. لپ تاپي كه چند تكنولوژي جديد داشته باشد مي تواند اوقات فراغت شما را نيز به بهترين نحو پر كند. بنابراين به ليست لپ تاپ هاي انتخابي ما دقت كنيد.

  • Razer Switchable

razer-switchbladconceptces-2011small

اين لپ تاپ مخصوص گيمر ها طراحي شده است. در نمايشگاه CES از اين محصول بسيار استقبال شد. در واقع دكمه هاي كيبورد اين لپ تاپ از جنس LCD هستند  و ظاهرا در بازي هاي مختلف هم تصاوير نمايشي آنها تغيير مي كند. اين لپ تاپ براي بازي به يك كنسول واقعي تبديل مي شود. Razer Switchable علاوه بر داشتن قابليت گشت و گذار در صفحات وب و مشاهده فايل هاي صوتي و تصويري، دوربين نيز دارد. ولي بازه قيمتي اين مدل در حد نت بوك ها خواهد بود.

اين لپ تاپ، يا نت بوك يا به نحوي كنسول 7 اينچي واقعا جذاب است و اگر آن را از نزديك ببينيد براي داشتن آن لحظه شماري خواهيد كرد.

  • Lenovo LePad  و IdeaPad U1  لپ تاپي كه سيستم عامل اندرويد و Windows 7  دارد

Lenova-LePad-and-IdeaPad-U1-2

Lenova يك شاهكار از خود ارائه كرده است. يك تبلت با سيستم عامل اندرويد كه وقتي آن را روي Dock  زيباي IdeaPad U1 قرار مي دهيد تبديل به نت بوكي با Windows 7  مي شود. يعني شما همزمان لذت استفاده از دو سيستم عامل را خواهيد برد.

در واقع Dock  اين تبلت هم يك سيستم عامل و پردازنده مجزا دارد(كه در ادامه مشخصات آن بررسي كرديم) و زماني كه تبلت در آن قرار مي گيرد از صفحه نمايش آن استفاده مي كند. شما لذت استفاده از سيستم عامل بسيار خوب اندرويد و سيستم عامل آشنا و قديمي خود ‌Windows 7 را همزمان تجربه مي كنيد.

  • مشخصات Dock  تبلت كه IdeaPad U1  نام دارد

U1 كه محل قرار گرفتن اين تبلت است (dock) داراي Windows7 Home Premium  و پردازنده 1.2 GHz Intel CULV Core i5-540UM است. حافظه RAM اين مدل 2 گيگابايت DDR3 است و حجم ديسك سخت آن 320 گيگابايت است. ضمنا يك پورت USB و يك پورت HDMI هم دارد.

  • مشخصات تبلت كه LePad  نام دارد

رزولوشن اين تبلت 10.1 اينچي كه داراي سيستم عامل اندرويد است،  1280 در 800 پيكسل بوده و پردازنده آن نيز Qualcomm Snapdragon 1.3GHz است. LePad يك گيگابيت RAM و بلوتوث، Wi-Fi، 3G نيز دارد. ضمنا يك اسلات براي سيم كارت موبايل نيز و دوربين 2 مگاپيكسلي از ويژگي هاي اين تبلت مي باشد.

براي يك لپ تاپ مشخصات بسيار خوبي است. اين مدل در حال حاضر در بازار چين موجود است. قيمت تبلت LePad  باورنكردني است. تنها 520$ دلار. اگر شما Dock تبديل تبلت به نت بوك را هم مي خواهيد بايد 1300$ دلار هزينه كنيد(البته 1300$ دلار براي Dock و تبلت). ما هم خيلي مشتاقيم در مورد اين تبلت بيشتر بدانيم. بنابراين فعلا اين تبلت را در ليست خريد لپ تاپ هاي ارزان خود قرار دهيد تا در ادامه ساير لپ تاپ هاي جذاب را به شما معرفي كنيم.

  • لپ تاپ سه بعدي بي نياز از عينك Toshiba

Toshipa-Glass-Free-3D-Laptop

لپ تاپ جدید توشیبا که با نام Qosmio عرضه خواهند شد مجهز به دو نمایشگر با اختلاف زاويه بوده  و تصوير سه بعدی را به دليل اختلاف زاویه، تشكيل مي دهد. نمایشگر این نوت بوک دارای ویژگی خاصی است که حرکت چشم را کنترل کرده و تشخیص می دهد چه زمانی کاربر سر خود را حرکت می دهد. این ویژگی باعث می شود نیازی به استفاده از عینک نداشته باشید و برای تماشای تصاویر سه بعدی مجبور به قرار دادن  سر در زاویه خاص و یا روبروی نمایشگر نباشید. خود نوت بوک حرکت سر شما را تشخیص داده و تصاویر را براساس زاویه شما نسبت به نمایشگر تصاویر را به نمایش در می آورد.

بنابراين اين نوت بوك سه بعدي بي نياز از عينك جزو برترين هاي بازار خواهد بود. اين نوت بوك علاوه بر اين بسيار باهوش نيز هست و تصاوير را به صورت جذاب و فوق العاده اي برجسته مي كند. به طور كل كيفيت ويدئويي اين لپ تاپ بسيار خوب است. هنوز اطلاعات دقيقي از مشخصات فني اين لپ تاپ سه بعدي بي نياز از عينك در دسترس نيست. ولي به محض دريافت مشخصات كامل، آن را در اختيار شما قرار خواهيم داد.

  • نوت بوك Pavilion dm1 11 اينچي HP با پردازنده جديد AMD Fusion

HP-pavilion-dm1-2

 

ضخامت اين نوت بوك 11 اينچي كه 1580 گرم وزن دارد، كمتر از 1 اينچ است. dm1  جزو اولين سري هاي لپ تاپي است كه از پردازنده هاي جديد AMD Fusion استفاده مي كند.

اين لپ تاپ مجهز به تكنولوژي CoolSense  است. در واقع تنظيم دماي لپ تاپ و قدرت فن به دست شماست و مي توانيد در مواقع لزوم آن را كم يا زياد كنيد. اين لپ تاپ بيش از 10 ساعت عمر باتري دارد. همچنين ديسك سخت اين مدل 750 گيگابايت و 7.200rpm است. از ديگر مشخصات اين لپ تاپ كوچك و بسيار قدرتمند، مي توان به GPS و درايو Blu-ray خارجي اشاره كرد.

HP در مورد اين سيستم جديد خود مي گويد:

[div3 class="quote" class2="quote-l" class3="quote-r"]

Dm1 از نت بوك هاي بازار بزرگتر بوده و قدرت آن نيز بيشتر است. اين لپ تاپ مي تواند براي رنج زيادي از كاربران مفيد باشد. از جمله دانش آموزان، موبايل بازان حرفه اي و افرادي كه به دنبال يك لپ تاپ كوچك ولي قدرتمند هستند.

[/div3]

Dm1 از تاريخ 9 ژانويه با قيمت 499$ دلار در ايلات متحده موجود خواهد بود و مشخصات كامل تر آن نيز در ادامه مشخص شده است.

  • 3GB DDR3 RAM
  • 320GB HDD, 7,200rpm
  • 1,366x768-pixel 11.6-inch display
  • Bluetooth and 802.11b/g/n
  • HDMI output
  • لپ تاپ هاي سري 9 سامسونگ، رقيب MacBook Air

Samsung-9-series-macbookair

دست گرفتن لپ تاپ زیبای سامسونگ واقعا حس خوبی به انسان می بخشد. نوت بوك سري 9 سامسونگ بسیار باریک بوده و در عین حال مستحکم به نظر می رسد. لبه های لپ تاپ، زاویه تیزی دارند و این خود باعث می شود احساس کنید لپ تاپ بسیار بسیار باریکی در دست شماست. آیا قطعات کار رفته درون لپ تاپ نیز زیبا و خوب هستند؟ در ادامه مشخصات بیشتر این لپ تاپ را مشاهده می کنید.

از مشخصات اين لپ تاپ مي توان به پردازنده Intel Core i5-2537M، چهار گيگابايت رام DDR3 ، ديسك سخت 128 گيگابايتي و سيستم عامل Windows 7 Professional  اشاره كرد. اين لپ تاپ 13 اينچي، باريكترين مدل لپ تاپ سامسونگ است و 1260 گرم وزن دارد.

قيمت اين لپ تاپ زيبا كم نيست و براي خريد آن بايد 1.599$ دلار هزينه كنيد.

  • لپ تاپ Acer Iconia  داراي دو صفحه نمايش لمسي

aacer-iconia-tablet-latop

اين لپ تاپ را مي توان تبلت دو صفحه اي نيز خواند. يكي از جذابترين لپ تاپ هاي معرفي شده در CES همين مدل است. هنوز قيمت و زمان مشخصي از تاريخ توليد انبوه اين مدل ارائه نشده است.

لپ تاپ ها Satelite E305 Toshiba با Intel Wireless Display  و پخش تصاوير 1080P

Toshipa-E105-IntelWireless-display

لپ

ارسال در تاريخ یک شنبه 30 بهمن 1390برچسب:, توسط ارمین