مجله علمی - تفریحی
مجله علمی - تفریحی
گرداوری برترین ها در این وبلاگ

تماشا: پیراهن ایمون زاید که به هوادار پرسپولیس فروخته شد تقلبی است. مسوولان باشگاه پرسپولیس در حالی که پیراهن ایمون زاید در دربی را در اختیار داشتند پیراهن دیگری را به هوادار این تیم فروختند.

اختلاف این دو پیراهن در مقایسه عکس های بازی و پیراهن فروخته شده در لوگوی اسپانسر پشت پیراهن مشخص می شود. لوگوی شرکت بهران که آبی هم هست در دربی به همان صورت آبی پشت پیراهن پرسپولیس رفته. نوشته بهران آبی است که با دایره قرمزی محدود شده است. اما بعد از آن اسپانسر پیراهن تصمیم گرفته که لوگوی تبلیغاتی اش را با رنگ دیگری روی پیراهن کار کند. به همین دلیل در پیراهن هایی که بعد از دربی به بازیکنان داده شده، کلمه بهران، قرمز است که با دایره ای آبی محدود شده.



پیراهنی که به قنبرنژاد هم فروخته شده از پیراهن های سری دوم است. مبلغ 14 میلیون تومان را بابت فروش این پیراهن از هوادار این تیم گرفته. عکس های منتشر شده نشان می دهد که اصلا پیراهن ایمون زاید در دربی به قنبرنژاد فروخته نشده. نکته مهم تر اینکه پیگیری ها از ایمون زاید نشان می دهد که این بازیکن هم از تعویض پیراهن و تقلبی بودن آن خبر ندارد. قنبرنژاد در مصاحبه با تماشا در این مورد صحبت کرده است.

*خبرداری پیراهنی که به تو فروخته شده اصلی نیست؟

نه، اصلا شوخی جالبی نبود! پیراهن را توی یک قاب گذاشته ام و هر شب به آن نگاه می کنم.

*اما این موضوع اصلا شوخی نیست و اگر نگاهی به پیراهن دربی و پیراهنی که به تو داده اند بیندازی متوجه اختلاف آن می شوی. اختلاف بین دو پیراهن را برای او توضیح می دهیم.

اصلا نمی توانم باور کنم (بغض می کند). یعنی این کار را کرده اند؟ از باشگاه پرسپولیس بعید است. من می خواستم در کنار کار خیری که انجام می دهم تکه ای از تاریخ باشگاه را در اختیار داشته باشم. نمی توانم این موضوع را هضم کنم. باید دست به دامن سردار رویانیان شوم. چطور ممکن است این اتفاق بیفتد. با باشگاه هماهنگ می کنم تا ببینم دلیل این اشتباه یا هر چیزی که اسمش است چه بوده.

*پس به دنبال حق خود از باشگاه هستید؟

دلم نمی خواهد این کار را به مراجع حقوقی بکشانم. امیدوارم کار به شکایت نکشد چون دوست ندارم از عشقم (پرسپولیس) شکایت کنم. اما نفس این عمل کلا زشت بود. ان شاءالله که کلاهبرداری نبوده باشد و این کار سهوی باشد. من هوادار این تیم هستم و دلم نمی خواهد کاری کنم که به اسم این تیم خدشه وارد شود باید ببینیم در ادامه چه توضیحی در این باره می دهند.


ارسال در تاريخ یک شنبه 21 اسفند 1390برچسب:, توسط ارمین