مجله علمی - تفریحی
مجله علمی - تفریحی
گرداوری برترین ها در این وبلاگ

آیا می دانید که در حال حاضر یک نسخه از سیستم عامل آندروید برای PC وجود دارد ؟

پاسخ گوگل به سیستم عامل های Symbian  آندروید بود که به طور خاص توسط لینوکس برای گوشیهای همراه طراحی شده است . اما تعداد کمی از طرف داران آندروید هستند که میدانند این سیستم عامل برای کامپیوتر هم ساخته شده است . درواقع در ماه اوت سال ۲۰۰۹ یک گروه توسعه دهنده آندروید تصمیم گرفتند نسخه ای از آندروید را بر روی سی دی تولید کنند تا کاربران بتوانند آن را بر روی کامپیوتر شخصی خود امتحان کنند. پس اگر شما هم قصد تعویض گوشی همراه خود و خرید یک گوشی با سیستم عامل آدروید را دارید بهتر است ابتدا آن را امتحان کنید .

در این مقاله سعی شده است تا به صورت گام به گام طریقه نصب و راه اندازی آندروید بر روی pc شرح داده شود . با ما همراه باشد .

 

سیستم عامل آندروید برای PC چگونه ؟

توسعه دهندگان آندروید را به دو صورت DC ورژن و USB ورژن منتشر کرده اند که شما میتوانید هر دو ورژن را از سایت انجمن live_android دریافت کنید . توجه داشته باشید که این برنامه فقط بر روی سیستم های ۳۲ بیتی (۸۶x) قابل اجراست .

نحوه نصب و اجرای سیستم عامل آندروید در کامپیوتر شما؟

دو راه برای نصب و اجرای سیستم عامل آندروید بر روی کامپیوترهای شخصی وجود دارد . شما هم میتوانید فایل ISO (ایمیج) سیستم عامل را که دانلود کرده اید برروی یک CD رایت کرده و کامپیوتر را به وسیله آن بوت کنید و یا فایل را به وسیله یک نرم افزار ساخت درایو مجازی مانند Virtual PC یا VMWare  باز کرده و اجرا کنید بدون اینکه حتی کامپیوتر خود را ریست کنید .

با اجرا و تست این سیتم عامل از قابلیت های چند وظیفه ای ، قدرت استفاده از منابع محاسباتی و دیگر قدرت های نهفته در این سیستم عامل آگاه خواهید شد بدون اینکه مبلغ زیادی را برای خرید یک گوشی G3 هزینه کنید . همان طور که میدانید گوگل در حال ساختن سیستم عامل کروم خود می باشد هرچند که Google Chrome و Android برای اهداف متفاوتی طراحی شده اند اما تست آندروید بر روی PC میتواند به شما پیش زمینه ای از آنچه می توانید از سیستم عامل گوگل کروم انتظار داشته باشید به شما بدهد .


ارسال در تاريخ شنبه 27 اسفند 1390برچسب:, توسط ارمین