مجله علمی - تفریحی
مجله علمی - تفریحی
گرداوری برترین ها در این وبلاگ

 این بار برای شما بهترین دوربین های خوش قیمت منتخب شده را آماده کرده ایم تا برای سفرهای نوروزی بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

 

 

اخیرا نیز خصوصا به علت افزایش نرخ ارز، بازار محصولات دیجیتال با یک افزایش شدید قیمتی مواجه بوده است که این امر، انتخاب دوربین های مناسب ارزان قیمت را بسیار سخت تر میکند. اما هنوز هم جای نگرانی نیست و دوربین هایی با قیمت مناسب (حدود ۲۵۰ هزار تومان) هستند که میتوانند لحظات خاطره انگیز شما را ثبت و ضبط کنند.

 


 

 

طبعا باز هم میگویم انتخاب ها زیاد است و لیست بهترین دوربین های خوش قیمت، محدود به این مقاله نیست، اما تمام سعیمان را کرده ایم تا این لیست محدودتر و معقول تر باشد تا برای شما خواننده محترم، سردرگمی ایجاد نشود

دوربین های خوش قیمتی که معرفی میکنیم از پس عکاسی به راحتی بر می آیند و کیفیت عکس های آنها نیز مناسب و قابل اعتماد است و از این بابت خیالتان راحت باشد. البته این نیز واضح است بهترین امکانات و کیفیت را نخواهید داشت اما در هر حال برای ثبت لحظات خاطره انگیز یک خانواده ایرانی در سفر (در هر حال به صورت کلی) کافی است.

 

بیش از این معطلتان نمیکنم و یک راست میرویم سر اصل مطلب.

 

 

 

Canon PowerShot A1200

 

چند باری هست که این دوربین را در لیست بهترین خوش قیمت ها قرار میدهیم. این دوربین خوش دست و ارزان قیمت، عملکرد کندی در عکاسی دارد اما کیفیت عکس های آن واقعا قابل اعتماد است. اگر سوژه های عکاسیتان متحرک نیستند و شخص عجولی نیستید، این دوربین خوش قیمت گزینه مناسبی برای شماست.


 

 

قیمت: حدود ۱۷۰ هزار تومان

 

 


 

 

Canon PowerShot A2200

 

این مدل از کانن بین مدل قبلی و بعدی است. این مدل نیز به عنوان یک دوربین قابل اعتماد در عکاسی میتواند مطرح باشد و بسته به بودجه انتخابی شما، از بین مدل قبلی و بعدی انتخاب شود. کیفیت عکس آنها نیز با کمی تفاوت شبیه یکدیگر است اما در عملکرد عکاسی و امکانات با یکدیگر تفاوت هایی دارند که این تفاوت ها نیز برای بسیاری از کاربران مهم نیست.

 

 

 

 

قیمت: حدود ۲۳۰ هزار تومان

 

 

 

 

Canon PowerShot A3300

 

یک دوربین مناسب، خوش ساخت، با طراحی تحسین برانگیز و با امکانات و کیفیت عکاسی مناسب نسبت به قیمت. این دوربین مدل بهتر و با امکانات بیشتری نسبت به دو مدل قبلی در لیست است که طبعا قیمت آن نیز کمی بیشتر است. اما در کیفیت عکس بسیار شبیه اند.

 

 

 

قیمت: حدود ۲۷۰ هزار تومان

 

 

 

 

(Canon IXUS 115 HS (PowerShot ELPH 100 HS

 

یک دوربین خوش قیمت خصوصا با عملکرد خوب در محیط های تاریک و با فضای بسته. اگر محیط های تاریک و بسته را برای گشت و گذار بیشتر میپسندید، این دوربین را انتخاب کنید. البته نه به معنای اینکه در محیط باز عملکرد خوبی ندارد، منظور این است که در رنج خوش قیمت ها برای محیط بسته، گزینه مناسبی است.

 

 

قیمت: حدود ۲۷۰ هزار تومان

 


 

Sony Cyber-shot DSC-W570

 

دوربین های سونی طرفداران پر و پا قرصی دارند و این مهم نیز بی دلیل نیست. اصولا سونی در دوربین های فشرده مدلهای بسیار خوبی دارد. این مدل سونی نیز علاوه بر کاربری راحت، کیفیت عکس های بسیار خوبی دارد و به راحتی میتواند به عنوان یک مدل قابل اعتماد مطرح شود.

 

 

 

قیمت: حدود ۲۵۰ هزار تومان

 

 


 

 Samsung SH100

 

سامسونگ شرکت مطرحی در عرصه دوربین ها نیست و اغلب اوقات سعی میکند بر اساس قیمت رقابتی و یا امکانات جانبی خود را وارد بازار کند. این مدل سامسونگ نیز از این قاعده مستثنی نیست و امکانات جالبی به همراه دارد. اگر از عاشقان هوشمندها هستید، این دوربین را بسیار آشنا خواهید یافت.

 

 

 

قیمت: حدود ۲۵۰ هزار تومان

 

 

 

 

Canon PowerShot A800

 

اگر باز هم این مدل ها برایتان گران است، اصلا نگران نباشید. این مدل کانن برای شما ساخته شده است که بودجه خیلی زیادی ندارید. با این دوربین ارزان قیمت به راحتی میتوانید عکس های با کیفیتی نسبت به قیمت بگیرید. البته چیز بیشتری نیز از آن انتظار نداشته باشید.

 

 

 

قیمت: حدود ۱۴۰ هزار تومان

 


 

*قیمت ها بر اساس آخرین قیمت محصولات مذکور در هنگام نوشتن مقاله است و میتواند طی یک بازه زمانی متغیر باشد.

 

 

*برای خرید یک کیف، اتصالات مورد نیاز (احتمالی) و کارت حافظه حدود ۵۰ هزار تومان در نظر بگیرید.

 



ارسال در تاريخ جمعه 4 فروردين 1391برچسب:, توسط ارمین