مجله علمی - تفریحی
مجله علمی - تفریحی
گرداوری برترین ها در این وبلاگ

به نظر می رسد تصاویرجدیدی از آیفون جدید اپل که طبق گزارش ها در پاییز امسال معرفی خواهد شد، به بیرون درز کرده است.البته تصاویر لو رفته ممکن است که طرح نهایی آیفون بعدی اپل نباشد اما با خبرهایی که پیش از این درباره آن منتشر شده بود مطابقت می کند.در تصاویری که در سایت ۹to5mac از طریق شرکت uBreakiFix به دست آنها رسیده است آیفون بعدی اپل تغییرات زیادی نسبت به آیفون۴s خواهد داشت.

از عمده ترین تغییرات ظاهری آن می توان به بدنه فلزی-شیشه ای آن به همراه کانکتور جدیدی که قبلا نیز خبرهایی درباره آن منتشر شده بود اشاره کرد. اینکه آیا با وجود بدنه فلزی در آیفون بعدی آن را یک گوشی سبک  نگه می دارد یا خیر مشخص نیست اما طبق تصاویر بدست آمده قطعا فلزی خواهد بود.همچنین در دو رنگ سفید و مشکی خواهد بود که با تغیرات ظاهری ایجاد شده در پشت بدنه ، ظاهری متفاوت خواهد داشت.

همانطور که اشاره شد یکی دیگر از تغییرات آیفون بعدی کانکتور آن خواهد بود.مدت ها بود شایعاتی مبنی بر کوچکتر شدن کانکتور آیفون بعدی شنیده می شد که طبق تصاویر بدست آمده به نظر می رسد این خبردرست باشد و در آیفون بعدی با کوچکتر شدن کانکتور به گوشه ی گوشی انتقال پیدا کرده باشد.

اسپیکر های  آن طراحی دوباره دارند .همچنین از دیگر تغییرات انجامی در آیفون جدید ، می توان به لنز دوربین و فلش LED آن اشاره کرد.همچنین اپل به احتمال زیاد از میکروفون دومی نیز برای ضبط بهتر صدا در طول ضبط ویدئویی در آیفون جدید خود استفاده خواهد کرد.با توجه به تصاویر بدست آمده  دکمه Home button در هر دو نمونه سفید و مشکی آیفون همانند آیفون های قبلی وجود خواهد داشت و با توجه به تصویر قاب گوشی ، عرض آن همانند نسخه ۴s و در همان اندازه بوده و طول آن بزرگ خواهد بود.

طبق خبر های بده دست آمده رزولیشن صفحه نمایش جدید نیز در ۶۴۰*۱۱۳۶  پیکسلی بوده و عرض آن به اندازه ۳٫۹۹۹ اینچی طراحی شده است.همچنین با بزرگ تر شدن طول گوشی دوربین جلو نیز تا کنار خروجی صدا و کمی بالاتر از آیفون قبلی منتقل شده است.

به هر حال باید منتظر آیفون جدید  در پاییز امسال با IOS6 ماند تا از صحت تصاویر بدست آمده مطمئن شد.


ارسال در تاريخ سه شنبه 16 خرداد 1391برچسب:, توسط ارمین