مجله علمی - تفریحی
مجله علمی - تفریحی
گرداوری برترین ها در این وبلاگ

 در انتخاب هر وسيله اي سلايق و نظرات متفاوتي وجود دارد و هر كس بر اساس نياز خود دست به انتخاب مي زند. ما در اينجا تنها شما را راهنمايي مي كنيم و اينكه هنگام خريد بايد به چه نكاتي توجه كنيد. در اين مقاله در مورد خريد MP3 پليرها صحبت مي كنيم.

 

پياده ها: اگر از آن دسته افرادي هستيد كه زياد پياده روي مي كنيد هنگام خريد بايد توجه كنيد كه دستگاه حجم كمي داشته باشد و وزن آن نيز كم باشد نوع حافظه MP3 پلير هم بهتر است فلش باشد تا هنگام راه رفتن به آن آسيبي نرسد.

 

ورزشكاران: اگر ورزشكار هستيد بايد پليري را انتخاب كنيد كه با استفاده از دست بتوان به راحتي از آن استفاده كرد بيش تر از آنكه نگران حجم و ظرفيت آن باشيد يك نمونه با حافظه فلش تهيه كنيد. همچنين به يك بازوبند و يا كمربند براي دستگاه نيز احتياج خواهيد داشت.

 

مسافران: در مسافرت گوش دادن به آهنگ خيلي مي چسبد در اين مورد توصيه مي كنيم پليري با ظرفيت بالا انتخاب كنيد تا بتواند اكثر اهنگ هاي شما را در خود جاي دهد. همچنين اگر مي خواهيد در هواپيما يا اتوبوس سرو صداي بيرون به گوشتان نرسد از هدفون هاي توگوشي استفاده كنيد.

 

هدفون ها: هدفون ها داراي كيفيت متفاوتي هستند و اين بستگي به هزينه اي دارد كه شما مي كنيد بعضي از هدفون ها از قيمت بالايي برخوردارند اما در عوض از صداي بلندي برخوردارند و همچنين نمي گذارند صداي اضافي از بيرون وارد گوشتان شود. اين كار به دو صورت انجام مي شود. بعضي از هدفون ها از مدل هاي Noise-canceling به صورت الكترونيكي جلوي صداهاي بيروني را مي گيرند. و بعضي ديگر مدل sound-isolating هستند كه يك لايه ابري اضافه دارند كه داخل گوش را مي گيرند و نمي گذارد صدا از بيرون به گوشتان برسد. هر دو مدل خيلي خوب هستند،‌اما هنگام ترديد در خيبالان و يا شهر از آن ها استفاده نكنيد چون خطرناك است.

 

لوازم جانبي اضافي: پليرها از امكانات و لوازم متفاوتي بهره مند هستند. و در هر مدل و مارك اين امكانات متفاوت است. از جمله آن ها مي توان به كمنترلرهاي روي كابل هدفون براي كنترل از راه دور دستگاه تان، كيف هاي مخصوص آن ها، آداپتورهاي Flash memory، فرستنده راديوي Flashmemory, FM، در گاه هاي ورودي ، كيت هاي USB/Fire wire باتري هاي قابل شارژ اضافي، آداپتورهاي ماشين و غيره اشاره كرد.

 

 


ارسال در تاريخ یک شنبه 16 بهمن 1390برچسب:, توسط ارمین